Friday, November 6, 2009

...Aku di alam siber...

Bukan tak biase dengan friendster, facebook, skype dll...tapi ini la 1st time aku menerai (try) buat blog! Memang la klakar, sebab dah bertahun2 dulu lagi budak kecik umur 4 tahun pun boleh buat website sendiri. Apa lagi la blog..smbil berjalan pun org boleh 'posting'. Apa2 pun... BETTER LATE THAN NEVER!


Ini permulaanku untuk sesuatu yang HEBAT! Aku yakin suatu hari nanti AKU BOLEH buat sesuatu yang lebih hebat drp ini. Tujuan aku memblogkan blog ini cuma untuk berkongsi luahan rasa & pemikiranku..dan jugak berkongsi apa2 ilmu yang boleh dimanfaatkan bersama.


So now... i welcome myself to the blogger world... dan mengucapkan kpd semua,
SELAMAT DATANG KE MANJEAMUSYUK IN THE MAKING.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails