Friday, November 12, 2010

Dulu aku suka sangat...

Dulu..
aku suka sangat menempek & mengomen
pasal semua filem2 yg aku tonton
di pawagam..
tujuan aku cuma
ingin berkongsi kegembiraan
atau ke"tensen"an menontonnya
 seronok dapat berkongsi gembira


Tanpa aku sedari..
walaupun  tanpa niat yg xelok
aku telah berkongsi
saham dan dosa
menyebarkan..memasarkan (secara free)
dan menggalakkan kpd maksiat

Kini..
walaupun aku masih menjadi 'kaki wayang'
aku berazam untuk tidak lagi
menyebarkan tentang filem apa2 pun
terutama menempek foto2 lelaki/perempuan
yg mendedahkan aurat
didalam adegan2 filem tu

But darling... u are...
the only exception...
u are...
the only exeption...

 


..tak tahan lah
nk jgk tempek muka mamat poyo neh kt blog..
xpe...dia tutup aurat..heheh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails