Monday, October 3, 2011

Lagi kes bayi dicampak dari tingkap!

bukan baby ni..gambar hiasan jerr
Bila tengok foto baby ni...aku tak faham kenapa perempuan yang melahirkan seorang bayi tu sanggup campak bayi yang dia baru lahirkan tu? Walaupun baby tu tak la secantik yang dalam foto ni..tapi jangan la buat kerja macam syaitan tu.. (nama lagi bayi baru lahir, mana la nak ada muka tembam,cute2 lagi...kecut2 je kulit dia lagi..)

Kalau rasa malu sekalipun, takut orang lain tahu, jangan la sampai membunuh darah daging sendiri plak.. Lagi la bertambah2 ramai org tahu! Jangan la kejam sangat pegi campak,buang.... Banyak lagi cara lain. Bagi jela kat org2 yang nak sangat anak tu...Pastu bertobat la..jangan dibuat lagi kerja macam tu.

Nauzubillah terjadi pada aku, keluarga & sahabat2 aku...

Tapi setiap bayi yang lahir tu Allah dah letakkan lapisan aura positif yang sangat tebal/kuat...jadi orang yang pandang pasti akan jatuh kasih, sayang, kesian, nak jaga, geram nak cium, nak belai...dan sebagainya. Sebab tu sesiapa yang takde rasa ni bila pandang bayi, dia ni orang yang jauh dari rahmat Allah. Dia orang yang hatinya gelap, kotor, busuk dan hina!

Namun kerana Allah s.w.t. itu sifatnya amat Pengasih, Penyayang dan Maha Pengampun...jadi sebesar manapun dosa yang telah dilakukan, pasti Allah ampunkan jika mahu bertaubat. 


Mayat bayi cukup sifat ditemui di dalam longkang flat

03/10/2011 11:19am




KUALA LUMPUR 3 Okt. – Seorang remaja perempuan berusia 19 tahun ditahan bagi membantu siasatan berhubung penemuan mayat seorang bayi cukup sifat di dalam longkang di Flat Taman Selayang, di sini hari ini.

Difahamkan, bayi itu dicampak dari tingkat dua di flat berkenaan sebelum ditemui oleh orang awam yang melalui jalan tersebut kira-kira pukul 7 pagi. – Utusan

Lagi berita2 bayi kena campak : 
Bayi dicampak dari Flat tingkat 5

Seronok benorr ye dia main campak2 je makhluk ciptaan Allah..siap le nanti dia plak kena campak ke kawah api neraka! Nauzubillah....
.
.
.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails