Saturday, March 26, 2011

Lady Gaga Marah Malaysia?

Lady Gaga tanpa mekap ~ huhuuu....
Marah betul Lady Gaga dengan rakyat Malaysia yang majoritinya Muslim bila lagu baru dia "Born This Way" telah disensor pada lirik2 tertentu semasa dimainkan diradio2 tempatan. 

 Lirik lagu tu; "No matter gay, straight or bi, lesbian or transgendered life, I'm on the right track, baby"  telah disensor sebab menjaga sensitiviti Masyarakat Malaysia yang berbilang agama & bangsa. Tapi minah gaga tu memang dah gelap pekat otak dia. Dia memang taknak paham & takleh terima perkara ni.


Lady Gaga selepas mekap & touch-up ~ bajet cun
Dengan kurang ajar & kurang asamnya dia telah menggesa semua anak2 muda di Malaysia yang tak suka lirik lagu dia ditapis supaya bangkit & memprotes tindakan itu jika mahu diri mereka diterima dalam masyarakat. 

Siap bagi semangat lagi cakap itu adalah tugas generasi muda untuk tidak berputus asa menentang & menyuarakan apa yang mereka mahu kepada Kerajaan Malaysia. 
 
Dengan kata lain, si gaga ni sebenarnya sedang meracuni pemikiran anak2 muda kita supaya menggesa Malaysia menerima "golongan mereka" secara terbuka & menghentikan "sekatan2" terhadap lirik2 lagu" sebegini.


Harap2nye..takdelah rakyat Malaysia yg tergagap-bangga dengan hasutan si gaga ni. Lagipun dia bukannya cerdik pandai pun...jauh sekali alim ulamak yang perlu diikuti. 

Siapa dia ni untuk nak mempergunakan budak2 kita??? JANGAN SAMPAI "BUDAYA HIDUP TAK BERMORAL" DIA NI AKAN LEBIH MEROSAKKAN MALAYSIA YG SEDANG DILANDA MASALAH SOSIAL TERUK.

Nak baca berita asal versi English, klik sini

3 comments:

  1. oh! dah mekap & belum mekap pun stil cam tahi

    hahaha

    ReplyDelete
  2. eh..nak try buat survey lah..

    awak boleh access entry ni tak : Remaja Sambut Earth Hour Dengan Onani Dalam Bilik

    kalau boleh sila komen di entry itu

    ReplyDelete
  3. cakap muka dia mcm tahi? betul gk tu!

    nasib baik ler dia ni xpaham b.m. Kalu paham pun bkn dia nk nengok blog neh..hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails